Strój dnia: Casual T-Shirt z parą Capries

Anonim

Strój dnia: Casual T-Shirt z parą Capries

Cześć wszystkim!

Mam nadzieję, że wszystko dobrze się układa, a wraz z nadejściem zimy pogoda staje się kojąca z dnia na dzień. Reszta kraju musi doświadczyć teraz chłodnych wiatrów, a wszystkie podgrzewacze są gotowe do noszenia. Ale tutaj, w Pondicherry, doświadczamy wiecznych lat, ale w jakiś sposób pogoda staje się coraz bardziej miękka, z lekkim spadkiem temperatury. Kilka dni temu ja i mój mąż wybraliśmy się na krótką wycieczkę do lasu namorzynowego Pichavaram, około 50-60 km od Pondicherry. Ku naszemu zaskoczeniu okazało się, że jest to piękne miejsce i nigdy nie znaliśmy żadnego innego lasu namorzynowego, poza Sunderbans, który istniał w Indiach. W rzeczywistości Pichavaram jest drugim co do wielkości lasem namorzynowym w Azji !! To była całkowicie rejs statkiem po rozlewiskach Zatoki Bengalskiej. Więc pomyślałem o udostępnieniu zdjęć jako posta OOTD. Mam nadzieję że ci się spodoba.

Dotarliśmy do miejsca i wynajęliśmy małą łódkę, bo można wejść do lasu tylko w łodzi i chłopaku, co za wyboistą przejażdżkę było w oceanie !! Byłem przerażony na śmierć, ponieważ nie wiedziałem, jak pływać 😛 Ale po jakimś czasie, gdy mieliśmy wkroczyć do regionu leśnego, jazda stała się bardziej płynna. Słońce świeciło jasno, było to tak malownicze położenie.
Ponieważ była to przejażdżka łodzią po lesie, pomyślałem o tym, by zachować prostotę. Miałem na sobie czerwono-kolorowy top i parę czapek. Tutaj pogoda wymaga wygodnych ubrań. Miałem też na sobie zegarek i proste złote szpilki, ale zapomniałem dodać bransoletek czy wdzięków, bo nie jestem do nich przyzwyczajony. Zamiast obcasów wolałem nosić kapcie (tanie), które przywiozłem z Bangalore.
Okulary przeciwsłoneczne są koniecznością, gdy wyprowadzają się na słońce, a podczas pobytu w Pondy nie można o tym zapomnieć. Świetnie się spisała w rozładowaniu wzroku w gorącym słońcu. Gorące słońce i równą ilość bryzy w tym samym czasie !!
Podróż była niesamowita; Nie mogę tego teraz wyrazić słowami.
Czarujące uczucie, jakiego doznałem w tym czasie, było po prostu nie na świecie. Cicha atmosfera, dźwięk uderzenia wioseł, brzęczenie robali, to było fascynujące. Mam nadzieję, że poczujesz się trochę jak na zdjęciach 🙂
Po około dwóch godzinach ciągłej jazdy łódką wyszliśmy z lasu. Doświadczyliśmy też lekkiej mżawki i bardzo nam się podobało, była to niezapomniana podróż. Mam nadzieję, że wszyscy lubicie zdjęcia

Szczegóły stroju:

Red Top and Capries: Downtown (butik w Bangalore) Odcienie: IDEE, Bangalore Central Chappals: zakupy w Bangalore Torba: Bulchee Obejrzyj: Titan Kolczyki: złote kolczyki

Strój dnia: pasiaste góry i torba w kratkę Strój dnia: spódnica z czarnej skóry i bordowy top Strój dnia: Letnia sukienka Halter Neck Strój dnia: Red Saree i tradycyjna biżuteria Diwali Poranny strój dnia Świąteczny strój dnia: zielony różowy lehenga Świąteczny strój dnia: czarny jedwab Kurta i szmaragdowe detale